Powered By Blogger

joi, 12 martie 2020

Din această dragoste poetică

Într-o noapte soarele a venit la mine
și m-a sărutat pe frunte
cu gura ta...
Printre trestia de zahăr
peste luciul metaforelor
într-o noapte
soarele s-a aprins ca o poezie
în mijlocul lacului...
Eu, ca un pescar de vise
l-am așezat pe bolta cerului
la ora când tu
l-ai sărutat cu gura ta de muză
pe fruntea cuvintelor,
iar el s-a transformat într-un lan de grâu
și apoi într-o pâine rotundă mare și caldă
pentru a sătura foamea copiilor orfani
din lumea întreagă...
Într-o zi soarele a venit la tine și te-a sărutat pe inimă
cu gura tuturor copiilor
pe care tu i-ai săturat într-o noapte
cu dragostea ta poetică...

5 comentarii:

  1. Ohhhh, pêcheur de rêves !
    De la canne à sucre, au champ de blé
    C'est un mariage...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, dulce poetă, ce frumos... Mulțumesc.
      O după-amiază frumoasă, Miche! 💕☀💕🌹Ai grijă de tine.
      (Iartă-mă că răspund așa târziu).

      Ștergere
    2. Tout va bien
      Prends bien soin de toi Sem !!!!
      💕🌹☀

      Ștergere
  2. Comme c'est beau ami poète !
    Plein de lumières comme un ciel étoilé !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, prietena mea delicată, chiar așa 🌟☀🌟
      O după-amiază frumoasă,dulce Mala! 💕🌹💕 Ai grijă de tine.
      (Iartă-mă pentru răspunsul târziu).

      Ștergere