Powered By Blogger

luni, 10 februarie 2020

Emoții de iarnă...

E iarnă din nou peste lume,
E iarnă și tu mă aștepți...,
E iarnă când luna atârnă
De brazii cu inima-n vers.

E iarnă din nou peste lume,
E iarnă și tu mă aștepți...
Doi îngeri cu aripa-n gânduri
Și vise cu chipuri de cerbi.

E iarnă din nou peste lume,
E iarnă și tu mă aștepți...
Cuvintele se joacă în rime,
E iarnă cum nu a mai fost.

E iarnă din nou peste lume,
E iarnă și eu te aștept...
Pe cetina cărții cu visuri
Și flori de zăpadă în vers.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc frumos!❤ 🌹 O după-amiază și o seară de iarnă frumoasă, dulce poetă!😘

      Ștergere
  2. Aștept iarna aceasta când voi putea hiberna,
    lăsându-mi visele să se îndepărteze de nebun,
    unde fulgii sunt dulci,
    unde sunetele sunt armonioase,
    unde voi fi căprioarele și ursul,
    foaia de hârtie și stiloul ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta este deja un poem... Vă mulțumesc frumos!
      Fie ca visele tale să se împlinească!
      O după-amiază de iarnă frumoasă, Eric!❄😊❤✒📃🎶

      Ștergere
  3. Oui, l'hiver est le temps de l'attente
    Une attente sans fin, s'ouvre là...
    Douceur cher poète ❤

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața!Da, aceasta este iarna... Vă mulțumesc, dulce Mala!❤
      Un weekend frumos și însorit îți doresc!🌹 ☀ 😘

      Ștergere