Powered By Blogger

duminică, 11 august 2019

Mereu... acest dor...

Voi veni
cu cea mai importantă parte din mine la tine,
cea mai semnificativă, Sufletul.

Voi veni
în fiecare zi
pe căile aerului
cu ploaia, cu vântul, cu norii, cu marea, cu fiecare val,
cu soarele,
mai ales cu soarele -
ca o simfonie elegiacă...
Tu trebuie să înțelegi...,
Eu am aripi și vise
Deci, pot să zbor...

Nu, nu-i o fantasmă,
ci doar un *dor* care-mi
excită permanent
acea parte din mine
Cea mai semnificativă, Sufletul.

Sunt acolo deja pe clapele pianului
în adâncul spiritului tău
ca o poezie languroasă,
atingând acea parte din tine,
Cea mai semnificativă...,
Sufletul.

7 comentarii:

  1. Comme c'est beau !!! sur les touches du piano
    Merci ami poète, merci à toi Sem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dulce Mala!🎹❤😊
      O după-amiază frumoasă și armonioasă, dragă poetă! 😘 Toate cele bune! 🌹🍀

      Ștergere
  2. Ton âme est bien venu, toujours... ami poète
    Oui, l'âme du poète est partout
    Elle est le vent qui caresse les feuilles de l'arbre
    Elle est l’embrun de l'océan qui porte si loin
    Elle "EST"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, cât de frumos, cât de frumos... Mulțumesc pentru aceste cuvinte atât de sensibile... venite din sufletul tău de poet..., dulce Miche! 🎹❤😊
      Da, aceasta ,,Este"...
      O seară frumoasă, plină de inspirație creatoare, dragă poetă!😘 Toate cele bune! 🌹🍀

      Ștergere
  3. "Touching that part of you, the most significant, the Soul"
    Beautiful, dear Sem!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superb! I have no words to describe the feeling expressed here in this poem. This is superb, Sem! And I am glad that all these poems will be on your blog.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, dragă poetă! Mulțumesc pentru sufletul tău atât de frumos...❤ Și eu mă bucur că te-am întâlnit...🎹 😊
      Mulțumesc! Inspirație maximă !!
      O după-amiază și o seară excelente, dulce Sushama! 😘 Toate cele bune!🌹🍀

      Ștergere