Powered By Blogger

vineri, 23 august 2019

Da, această speranță ca o perlă...

Da, acest aur cules din cuvintele tale...
Poeme de aur, mâini de aur...,
Sentimentele ca niște perle
în strălucirea soarelui...

Da, această speranță ca o perlă
în ochii filosofiei...

Da, atinge fiecare literă
cu mintea sa, cu inima sa, cu degetele sale...
Ah, această muzică genială,
această noblețe delicată
din interiorul cuvintelor...

Ah, această energie uluitoare
și acest miraj incredibil
din istoria vie a poeziei...

Da, această speranță ca o perlă
în sufletul cărților...

7 comentarii:

  1. C'est beau, Sem
    Je crois que... Oui, j'entends ta voix disant ton poème.
    Bon week-end d'inspiration et de paix, et de joie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Miche. Este bine să știm că poezia noastră, gândurile noastre au ecou, acolo, undeva în lumea aceasta... Este bine să te știu acolo, Miche. Este bine să te știu aici... Este bine...
      Un weekend frumos, dragă poetă! ❤ 😘

      Ștergere
  2. Oui, c'est bon, je suis d'accord avec toi Sem.
    Ton poème est ciselé d'or pur.
    Merci bel ami poète !
    A bientôt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, Mala. Mă bucur că ești aici, prietena mea delicată... Apreciez foarte mult.
      Noapte bună și o duminică frumoasă, dragă poetă! ❤ 😘
      Toate cele bune! Da, ne vedem... 👀 📖

      Ștergere
  3. Dear Sem, as you wished, I am posting 'One Pause Cafe' here below.

    Îmi amintesc, îmi amintesc;
    o pauză, o cafea și ploaie;
    înfășurat în tăcerea ceață,
    vânturile suflau peste mare.
    Drumul s-a pierdut în torent
    și nicăieri nu puteam merge.
    Și acolo stătea sub copac
    această cafenea cu o pauză,
    nepretențioasă, mici.
    Singura bancă cu greu spațiu pentru doi,
    iar cafeaua servită pe un platou cu felii de pâine cu unt.
    o pauză, o cafea și o ploaie torențială.

    Good morning. Enjoy your coffee/tea, as you wish. A happy Sunday.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Sushama! Și eu îmi amintesc... ploaia aceea torențială...
      Și acele mâini delicate din care am primit toate aceste poeme...
      Mulțumesc!
      Bună dimineața, dragă poetă! Eu aștept ca momentul acesta să se repete în fiecare dimineață... 😊 ❤☕ 😘

      Ștergere
  4. Cufundat în gânduri
    ploaia dansa încă pe ramurile copacilor...
    Și acum îmi amintesc gustul ceaiului...
    Toate gândurile noastre se învârteau în jurul feliilor de pâine cu unt... Eram fericiți pe băncuța aceea mică și bucuroși că împrejurările acestea naturale ne-au făcut să ne întâlnim...
    Marea s-a liniștit și a tăcut evlavioasă când tu ai început să reciți acele poeme delicate scrilejite pe coaja copacilor.
    Îmi amintesc sărutul dulce al soarelui, după acea ploaie torențială
    care ne-a dus în cafeneaua lui Dante. :)

    RăspundețiȘtergere