Powered By Blogger

miercuri, 1 ianuarie 2020

Tic-tac, tac-tic...

Meridian, 1 ianuar' (1 ianuarie)
Stau pe un pisc
Observ
fix
contrar
mersului
sensului
nonsensului
Manevrez
combinații
fandez
converg
ceas
după
ceas
zi
după
zi
în ochii tăi mov
în ochii tăi gri
caii mei
mandarini
te vor
Demersului
în inima versului
pe aripa sensului
Mă rog
te ating
mai abitir
divulg
către vulg
iubiri ancestrale
te urmăresc
agale
pe corpul tău
moale
văd
toată
literatura
pasiunea
și ura...!
libertate
te vreau
în sfârșit
pe toată
exact
punct
cu punct
erogen
te simt
în străfund
cu buza
de cerb
îți sorb
tensiunea
clavicula
membrana
și gura
gând cu gând
una câte una
îți adun
uvertura
libretul
și mura
și îți las
răvășită pendula...
tic-tac,
tac-tic,
tic-tac,
tac- tic,
Eternitate,
stai liniștită
că vin... 😊😉!

8 comentarii:

  1. Senzual, cu spirit și o notă de umor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da! :)) Aceasta mă face să cred că traducerea a fost una bună.
      O seară frumoasă și o stare de spirit excelentă, Eric!

      Ștergere
  2. Ohhhh ....
    Ça court, ça saute, ça jaillit, ça caresse...
    Plein de guiliguili
    :))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Da, plin de guiliguili :)))) Vă mulțumesc!
      Noapte bună, Miche!

      Ștergere
  3. Salut,
    je te passe un peu de musique
    https://www.youtube.com/watch?v=ngTaqHbqzXk
    Et toi as tu un peu de musique à nous passé?
    Merci poète et a bientôt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Cres! Iartă-mă că răspund așa târziu, dar eu nu am mai intrat aici...
      Mulțumesc pentru muzică. Tu ai întotdeauna muzică bună.
      Mulțumesc din nou, dragă prietene!
      Îți doresc o noapte muzicală, cu vise pasionale! ;)

      Ștergere
  4. Oui, c'est très sensuel ! chaque mot est porté par cette énergie !
    Merci Sem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, dulce Mala! :))
      O seară plăcută, prietena mea delicată! (Se poate citi dincolo de senzualitate... ) ;)✌

      Ștergere