Powered By Blogger

luni, 9 septembrie 2019

Ah, Dumnezeul dragostei mele..., Tu...

Dragostea mea este ca o floare de migdal,
dansând senzual în bătaia vântului...
Ah, această dragoste teribilă, minunată, miraculoasă,
fierbinte...

Dragostea mea este un dans lasciv
în noapte
atât de viu, atât de intens, atât de vibrant, atât de pasional,
atât de uimitor...
Ah, dragostea mea ca un carnaval planetar de sensuri
...ca o poezie plină de armonii și ritmuri formidabile, incandescente...

Ah, Dumnezeul dragostei mele -
......................... Tu............................. 🎷🔥🎺😁 💕

7 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Miche! 😊
      O după-amiază frumoasă și armonioasă, dragă prietenă!🎶💕😘

      Ștergere
  2. Sensuous delight at every step,
    every step an ascension to the gates of divinity.
    In a vial, a reflection of infinity.
    The light of the early sun brings clarity
    to the steps we take on the upward path.
    A saintly face bathes in the purity
    of love and grace
    unmatched by any human race.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc pentru aceste cuvinte frumoase.
      O seară frumoasă și luminoasă, dragă Sushama! 🎶💕😘

      Ștergere
    2. Thank you. Wish you a bright day, dear Sem

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Da, arde în interiorul cuvintelor...🔥 această dragoste... Mulțumesc, dragă Mala!
      O seară frumoasă și călduroasă îți doresc!🎶💕😘

      Ștergere