Powered By Blogger

sâmbătă, 18 mai 2019

Iar s-au copt cireșele... 🍒🍒🍒

Iar s-au copt cireșele
Și-au venit ursitele
Să mi te ia...,
Dar nu te-am dat.

Din palma ta eu am gustat, cândva,
Prima cireașă
Și sâmburele ei
A prins rod
În inima mea...

Iar s-au copt cireșele
Și-au venit ursitele
Să mi te ia,
Dar nu te-am dat...

De-atunci au crescut pe coama cerului
Mii de cireși
Cu chipul tău, cu gustul tău...
Din dragostea ta..., au crescut -
Cireșii muzicii și poeziei noastre, muza mea...

Iar s-au copt cireșele
Și-au venit ursitele
Să mi te ia,
Dar nu te-am dat!
Nu te-am dat!
Nu!
Oh, tu, dragostea mea..., din cireșe rodită, crescută, zămislită......
❤🍒❤🍒❤🍒😉 😁
Sper să vă bucurați de o traducere bună, dragele mele... 🙆🙆🙌😘😘

6 comentarii:

  1. La traduction est-ce un problème ?
    Moi, je l'inclus comme un ingrédient !
    Traverser le mur des langues différentes...
    Et goûter la cerise qui se tend ainsi...
    De bouche à bouche... :)))
    Mille pardons pour cette effronterie ! 😉 😁
    🍒❤🍒

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mmmm... delicios răspunsul tău...
      Îmi place aceasta... 💋🍒💋 Mulțumesc! 😁😉

      O seară frumoasă și o săptămână plină de inspirație îți doresc, dulce poetă! 📝👍
      Toate cele bune!!

      Ștergere
  2. Ohhh que c'est beau tout ça ! Merci ami poète.

    Les cerises... j'ai pensé à cette chanson (chant révolutionnaire) qui a été chanté par de si nombreux interprètes.
    J'ai choisi celle d'Yves Montant

    LE TEMPS DES CERISES
    Paroles : Jean-Baptiste Clément - Musique : Antoine Renard (Arrangement swing: Charles Trenet)
    © - 1941 - Raoul Breton

    Quand nous chanterons, le temps des cerises
    Le gai rossignol, le merle moqueur
    Seront tous en fête.
    Les belles auront la folie en tête
    Et les amoureux du soleil au coeur.
    Quand nous chanterons, le temps des cerises
    Sifflera bien mieux, le merle moqueur.

    Mais il est bien court, le temps des cerises
    Oû l'on s'en va deux cueillir en rêvant
    Des pendants d'oreilles,
    Cerises d'amour aux robes vermeilles
    Tombant sous la mousse en gouttes de sang
    Mais il est bien court, le temps des cerises
    Pendant de corail, qu'on cueille en rêvant.

    J'aimerai toujours le temps des cerises
    C'est de ce temps-là que je garde au coeur,
    Une plaie ouverte.
    Et Dame Fortune en m'étant offerte
    Ne pourra jamais calmer ma douleur.
    J'amerai toujours le temps des cerises
    Et le souvenir que je garde au coeur.

    https://youtu.be/ncs4WlWfIZo

    Belle journée mon ami Sem :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este timpul cireșelor... 😍
      Mulțumesc foarte mult, dulce Mala!💋🍒💋

      O noapte frumoasă,cu vise muzicale și poetice, prietena mea delicată! 🌟 🌹
      Pe mâine!

      Ștergere
  3. Preserved to be served on another day
    when both, the fruit and and the taste has gained
    in ripeness and savor;
    That's how the poetry changes in flavor
    and we in the widening horizon and the deeper blue
    of the sky that rains the grace of in abundance of thought

    RăspundețiȘtergere
  4. Întotdeauna cu plăcere
    cireșe pentru tine
    voi păstra
    ca să poți gusta
    din grădina copilăriei mele,
    Aceste gânduri dulci
    .........cu dragoste.

    (Iartă-mă, te rog, că răspund așa târziu 🙏).
    Inspirație maximă, dragă poetă! 🍒🍒📝🍒🍒💋💋
    Mulțumesc. 💞 🌹

    RăspundețiȘtergere